måndag 14 maj 2012

Kvälls pw

Dagen har varit lugn, kaffe hos Malin på förmiddagen. Sen vidare till jobbet efter ett depåstopp hemma för påfyllning av mat och byte av kläder. Väl på jobbet vart det personalmöte och lite provmjölkning, kul eller inte! När jag kom hem vart det god mat av min man pannbiff/potatis/kantarellsås/krösa, gott var det! Men jag fick stå för såsen konstigt nog då så vitt jag vet är att pojkarna brukar stå för det.. Men men, jag överlever nog ;) Sen vart det en pw med Cc och Rabalder! En skön lång tur, fick ont i sidan nu när jag kom hem, sån där påbörjan till håll ni vet.. Väl hemma tog jag mig en snackis med grannen. Sen upp till mig för soffhäng med lite rabarberpaj/vaniljvisp, det är man värd efter en pw!
Nu blir det lite mer TV och sen sängen tror jag. Ha en bra/skön/trevlig/härlig måndagskväll gott folk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar