måndag 7 maj 2012

Pannkakskalas

Idag har jag varit på tandläkarbesök (=inga problem, bra tänder!), storhandlat, till förbi på Komvux, tog macka på Fridkulla med finaste o.s.v. Efter det åkte Finaste och jag hem för att sedan åka vidare till Ekenäs och herregud vad vi hann med i deras trädgård! Sjukt! Nu finns det inte många nyponbuskar kvar, dumma dumma taggar! Sen gick vi in för paus vid TV.. Och jag somnade förstås, då jag jobbade i morse, slutade tidigt för att sen åka direkt in till stan. Jag sov minst 1½ timme på Malins soffa... Not good, jag kommer inte kunna somna ikväll vill jag lova, men det är sånt som märks... Men aja! När vi väl åkte hem började jag med pannkakor så gott! Oskar hämtade Canal Digital grejerna, men har inte fått igång det än, knepigt det där. Tur att jag slipper att hantera sånt där ;)
Men innan jag ska gå till sängs tänkte jag hinna med en powerwalk och lite plock i lägenheten! Hoppas ni har haft en bra måndag, härlig kväll på er i det härligt vår/sommar luften som har kommit till oss, ÄNTLIGEN!!!

 Panncakes, MUMMA!!

 Finaste, älskar dig <3

Han svär o suckar, svär o suckar.....

2 kommentarer:

  1. Ni är så välkomna hit till våran trädgård.:DNi är så energiska.:D

    SvaraRadera
  2. Haha, det får vi väl se! ;)

    SvaraRadera