söndag 6 maj 2012

Norrköpings impuls

Jajamen, Oskar och jag bestämde oss klockan halv nio igår morse att vi drar till Norrköping, sagt och gjort! En mysig impuls bara vi två! Älskar impulsgrejer, synd att man inte orkar göra såna ofta. Ngn gång ska jag ta en impulshelg och våldgästa Magdalena nere i Fårbo, hoppas bara hon har tid och energi för mig bara ;)
Men iaf, när vi kom hem så vart det kaffe med Micke, Nathlie och Shakira! Efter en stund vart det att gå ut i trädgården, Micke klippte gräset, Oskar fortsatte med att klippa trädet och Nathalie och jag spelade bandminton! :) Sen gick Nathalie och jag in och gjorde en suverän rabarberpaj! Smaskens :) Sen bestämdes det att Nathalie skulle sova här, hon ville så gärna sova över här! Så mysigt. Hon och jag fick sängen för oss själva även om vi fixade så Oskar skulle ligga på andra sidan om mig för hon kunde absolut inte ligga mellan Oskar och mig ;) Haha!

 Lagerhaus: en matlåda, äggtimer, diskmedelsburk och 2 st örngott.

 Shakiras paket! Hon fyller ju hela 10 år nu den 10 maj :) Så det vart en klänning som Oskar valde ut och ett par röda shorts med en vit vanlig T-shirt, snyggt eller? ;) Allt från Cubus!

 Min klänning från Cubus!
Oskar hittade sig 2 par chinos på Dressman, as snygga på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar