torsdag 10 maj 2012

Firardags

Idag har det varit lugnt, är bara trött som ett as! Åkte till Malin och fick frukost vid 10 snåret, gott med hembakat bröd. Sen slappade vi lite innan jag klippte av henne håret, dumma människa som vill klippa av sitt fina hår! Men nu har jag iaf längre hår än henne ;) Woho! Senare kom Oskar och då började vi med att dra lite rötter, usch.. Hatar rötter! Efter ett par timmars dragande vart det att åka hem att duscha och käka lite. Och nu efter en film och sovande för min del så sitter jag här!
Snart blir det kalas för Shakira, får äntligen se om hon gillar kläderna, så himla roligt! Jag hoppas hon blir glad för jag tyckte kläderna var jätte fina/coola/tuffa osv! :) Men nu ska jag göra i ordning mig för att snart gå ner på kalaset, tur att det är nära! ;)

Lite hår jag klippte av!

 Så här blev resultatet! Lite flummig Malin bara ;) Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar