lördag 28 april 2012

Psykologi & tacopaj

Ja ni, denna dag har ju vart ganska bra iaf! Det vart Psykologi A lektioner med Malin från 8:30 - 16:00.. Och likadant blir det för mig imårn också, skönt att det är sista lektionsdagarna för denna vårtermin iaf. Vet inte om jag ska börja läsa i höst, har inte redigt bestämt mig på den fronten!
Men iaf, till middag vart det lite smarrig tacopaj/vitlökssås/sallad, mums om jag får säga det själv ;) Efter det vart det TV och lite plock i köket. Jag hade egentligen tänkt att jag skulle plantera blommor med jorden jag och Malin köpte idag på vår effektiva lunchrast! Men får ta det imårn tror jag. Ska bara hitta en snygg kruka till mina hängblommor jag fick av Gertrud och Tage :)
Nu ligger jag iaf här i sängen och mår ganska bra, inte tipptopp men helt OK! Ska nog dra igång en film och halvsova till den tills jag somnar helt! Och idag kommer det inte nga bilder, tyvärr, jag ska bli bättre på det med! Hoppas ni alla får en härlig/rolig/trevlig/mysig/kanoners lördagkväll vad ni nu än gör! PUSS & GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar