söndag 29 april 2012

Psykologi dag

Har haft lektioner hela dagen lång, kan säga nu att mitt huvud är helt slut! Är inte van att sitta inne i ett klassrum nu för tiden och trycka in massor av information i hjärnan.. Den är inte tipptopp direkt! Skönt att alla lektioner är över nu iaf! Men när jag väl kom hem planterade jag mina blommor, sen lagade Oskar och jag mat ihop. Blev lite hamburgare/bröd/sallad/potatiskroketter, gott vart det iaf! Blir nog en tidigt ikväll.
Till maten såg vi filmen Youngblood med Rob Lowe och Patrick Swayze, lätt se värd film. Det är en film från 80talet, därifrån stil och kvalitéten på bilden. Men gud så bra film, och ett väldigt stort PLUS att dom är så fina att titta på, det "enda" man inte får se på Rob Lowe är lille Petter-Niklas, vilket är ju liiite synd men helt okej att titta på resten av kroppsdelarna.

Nyplanterade blommor i fin fina färger!

 Blommor köpta på Gamleby Marknad. Blir nog lite blommor på Grönt Veckoslut tror jag nog :)

2 kommentarer:

  1. Men lilla gumman det är ju ingen p-film.;) Blommorna blev jätte fina. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Nej det vet jag med! ;) Tack mamma!

    SvaraRadera