måndag 9 april 2012

Igen: dålig uppdatering

Usch, jag vet, fy fy fy fy skäms Frida! I know it...
Helgen har varit bra! Igår vart det lite bullar gjorda, ljuvligt goda :) Även lite middag inne i stan hos farmor och farfar. Gott! Och trevligt att träffa nästan alla :) Jag var även ute och gick med lilla Nathalie igår runt skolan (Valstad), vi tittade in till suggorna också, var vi ju tvungna med :) När vi kom hem käkade vi lite bulle och cheesecake så jag fick plats med bullarna i frysen! Nästan resten av påskhelgen har jag jobbat.
Nu ska jag bara läsa lite bloggar och sen göra i ordning mig för att åka till svärmor och Tommy på lite middag. Trevligt, det var så länge sen vi var i Lövbo! Sen ikväll får vi se vad som händer. Drar nog ut fröken Costolidis på en powerwalk.

Ljuvliga & gyllenbruna, precis som de ska de små 112 bullarna som jag fick! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar