fredag 20 april 2012

Jag ska bli bättre, jag bara ska det

Ja, ni får skälla på mig, kommentera bara! Jag behöver nog få höra alla hemska ord ni vill få ur er på mig...
Idag är det typ sjunde dagen för mig med lite huvudvärk, den är typ lindrig ibland och sen rätt vad det är så spränger den igenom varje liten nerv jag har i min lilla hönshjärna! Men min älskade karl gjorde god fredagsmat så så farlig vart inte huvudvärken efter det. Och jag har skickat in ALL psykologi nu, och nu är det bara 2 heldags lektioner kvar, härligt! Så nu är det "bara" Försäljning & service kvar.. Längtar till jag är klar!
Skriver nog mer imårn, blir nog fasen en film på datorn och sängen nu. Puss och god natt! :)

Min man är suverän på att tillaga kyckling! Jag lovar, ni missar en mun orgasm! FlygandeJacob vart det idag, mumma! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar