onsdag 4 april 2012

Lonelyness

Är hemma alldeles ensam nu, skit tråkigt! Men har iaf hunnit med lite pluggande, vilket är välbehövligt eftersom skiten ska vara inne i slutet av april, allt ska vara inne! Usch.... Nu är det ngn dålig film som går på TV6, hatar när det aldrig är ngt bra på TV:n.....
Jag är dålig på att uppdatera nu jag vet, men är inne i en sån period nu. Men jag kommer nog snart på fötter igen! Hoppas ni iaf mår super bra. Jag känner att snoret börja hänga och migränen komma ofta så influensa på G måntro? I hope not! Min lilla diet grej verkar gör sitt nu, powerwalking varje dag och minska mina portioner! Härligt när det börjar verka! :D
Imårn blir det att hämta mamma i Söderköping efter hennes lilla spa grej, hon ska sova där i natt med. Hon ringde förut och var jätte nöjd, tur är väl det! Efter det blir det att åka till jobbet.. Men nu snart blir dte nog sängen, sov gott alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar