onsdag 3 oktober 2012

Disigt

Ja, imorse när jag åkte hem var det jätte disigt. Såg lysen från fordonen men såg inte vad det var förns dom var 10 - 20 meter framför mig. Lite äckligt att köra då... Tur att djuren höll sig inne skogen vill jag lova! Vill inte ha ngt djur fram vid huven på denna bil, eller menar ALDRIG mer!
Jag har fikat med Ann-Britt idag med, tog med mig blåbärsmuffinsen jag gjorde i början av veckan. Dom dög! ;) Nu lagar jag mat så det står härliga till! Idag serverar jag Kålpudding med sås som är gjort av spaden från den brynta kålen osh potatis! Kommer att sitta finfint!! :)

 Disig morgon på Snötomta Gård
 Bilden säger inte verkligenheten, så mkt såg jag inte! Max hälften utav det på bilden..
En liten Stella på myshumör när matte hade sovit för länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar