onsdag 1 augusti 2012

Bad bad bad update

Jag vet, jag har varit off ett himla bra tag nu. Men har jobbat näst intill ihjäl mig, jag hatar just för tillfället korna! Usch och fy fan säger jag bara! Önskar mig ett jobb med bara dag tid och inte nattetid, jag är ingen nattmänniska, har aldrig varit och kommer aldrig att bli det!
Men vi har varit uppe i Kumla för en liten miniminisemester hos svärfar, himla mysigt och trevligt! hade det så skönt där uppe, jag trivdes som fisken i havet. Skulle absolut inte ha nga problem att flytta upp dit. Enda problemet skulle va att det är lång till familj och vänner. Men det finns telefon, bil, buss, tåg osv, det finns alltid ngt sätt man kan ta sig till!
Imårn blir det promenad och kaffe med Cc, hoppas det kanske kan bli en promenad med frukostkorg på garpe! :) Mys! Nu ska jag fortsätta se Ashleys story, handlar om en 22åring som vägde 250 kg från början och har nu börjat ett nytt liv, dvs operation för viktnedgång.
Ha det bra gott folk! Puss och kram skumbanan :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar